Door een exclusiviteitsdeal die Activision met Sony heeft over bepaalde content van Destiny, waaronder het marketen van de game, mocht Xbox geen reclames voor Destiny maken. Dit is natuurlijk erg vervelend voor het bedrijf, aangezien sommige mensen hierdoor kunnen denken dat ze enkel op PlayStation van de game kunnen genieten. Daarom verzon Microsoft deze creatieve reclamestunt!

Het bovenstaande parfum, genaamd Destiny, werd namelijk als online promotiecampagne ingezet. Op het etiket staat tevens het Xbox-logo. Hiermee vermeed Microsoft het specifiek aankondigen van de game Destiny, maar deed het net alsof het een gelijknamig (niet-bestaand) parfummerk aanprees. In de beschrijving bij de afbeelding hoorde dit bijschrift:

“Okay, so here’s the lowdown. Destiny is actually an epic new first-person shooter, available on Xbox. Thing is, we didn’t have permission to run adverts for the game. So we didn’t. Thanks for smelling that something was up. Now get the game and become a legend.”

Vervolgens verwees de pagina door naar verkooppunten voor de Xbox-versie van de game Destiny. De besproken site van deze sneaky marketingstunt valt hier te bekijken.